Proponujemy szkolenia zamknięte obejmujące zagadnienia:
- - Obsługa klienta - cele, rola procesu obsługi, czynniki wpływające na jakość obsługi, budowanie świadomości orientacji na gościa, psychologiczne aspekty kontaktu z klientem, zasady profesjonalnej obsługi
- - Zarządzanie motywacyjne - systemy motywacyjne dla pracowników jako element budowania jakości - czynniki motywacyjne, psychologiczny aspekt potrzeb ludzkich, narzędzia i techniki motywacyjne
- - Komunikacja wewnątrz firmy jako element poprawy efektywności i skuteczności działania firmy HoReCa
- - Komunikacja międzykulturowa - obsługa gości biznesowych, aspekty kulturowe obsługi gości krajowych i zagranicznych
- - Marketing branży HoReCa - narzędzia marketingu, elementy 4P, 7P w marketingu usług, tworzenie planu marketingowego
- - Budżetowanie w gastronomii - karta menu, food cost, bevereg cost, analiza kosztów stałych i zmiennych, optymalizacja kosztów, zasady inwentaryzacji lokalu gastronomicznego, reguły efektywnego raportowania
- - Szkolenia barmańskie
- - Szkolenia kelnerskie
- - Szkolenia baristów
- - Indywidualne szkolenia menedżerskie