Szkolenia gastronomiczne

Doradztwo gastronomiczne

Proponujemy szkolenia zamknięte obejmujące zagadnienia:

  • - Obsługa klienta - cele, rola procesu obsługi, czynniki wpływające na jakość obsługi, budowanie świadomości orientacji na gościa, psychologiczne aspekty kontaktu z klientem, zasady profesjonalnej obsługi
  • - Zarządzanie motywacyjne - systemy motywacyjne dla pracowników jako element budowania jakości - czynniki motywacyjne, psychologiczny aspekt potrzeb ludzkich, narzędzia i techniki motywacyjne
  • - Komunikacja wewnątrz firmy jako element poprawy efektywności i skuteczności działania firmy HoReCa
  • - Komunikacja międzykulturowa - obsługa gości biznesowych, aspekty kulturowe obsługi gości krajowych i zagranicznych
  • - Marketing branży HoReCa - narzędzia marketingu, elementy 4P, 7P w marketingu usług, tworzenie planu marketingowego
  • - Budżetowanie w gastronomii - karta menu, food cost, bevereg cost, analiza kosztów stałych i zmiennych, optymalizacja kosztów, zasady inwentaryzacji lokalu gastronomicznego, reguły efektywnego raportowania
  • - Szkolenia barmańskie
  • - Szkolenia kelnerskie
  • - Szkolenia baristów
  • - Indywidualne szkolenia menedżerskie